Like ? Thanks .

Greeting Text


another 20 days lagi aku akan menginap di rumah ayah anddddddddddddd i'm freeee . hoyehh hoyehh . haha . k , guwa tersangat sangat sangat rindu kepada ibu + kakak + fyman . honestly aku tak pernah jauh sebegitu lama . sobsob . k , macam mana lah nanti aku belajar jauh jauh . masa sehari dua kat sini aku menangis lah jugak . tapi sekarang dah okay da . hikhik .


well . kejer kat tempat ayah okey lah . takda lah penat mana . tapi bosan lah . ada tb pon . tapi dah kalau ada adik adik guwa yang tak gheti gheti bahasa tu . ergghh . balik balik katun . katun katun katun . macam dah takda cerita lain . k , aku tak kisah sangat lah kalau nak tengok katun kan . standard lah tu kalau budak kecik nak tengok katun . tapi ini kalau semua nak tukar langguage ke BAHASA MELAYU . like , what ?! ohemmjiii ! k , ada some of the katun boleh lah terima dek akal like upin ipin ke , boboiboy ke . kan kalau disney chanel dia cakap english kan .? tapi dah kalau barbie + princess tu kau nak tukar malay jugak apahal . i peminat setia barbie and i tak suka tukar in malay . fullstop ! 


XOXO NASH

No comments:

Post a Comment