Like ? Thanks .

Greeting Text

kerja dengan ayah .? camna ea .? ok sebab aku dah 16 tahun kan . so dengan rasmi nya aku sudah cukup umur untuk bekerja . aku pikir nak je keje dekat jusco . ada satu kedai cupcakes comel tahap gaban ni baru bukak . dieorang ada tampal job vacancy kat sana . tapi entahlah . aku rasa macam akak2 kat sana tak ramah je dengan aku . takut kena buli je karang bila aku keje sana . nak keje kat auntie anne's . ahh aku pikir nanti aku kena bukak akaun bank . dah kena keluar duit lagi . memang . memang aku nak keje sebab nak carik duit . lol , siapa yang keje nak carik penat kan .? mesti lah nak carik duit . duit tu aku nak buat beli fhone baru . Xperia Ray aku tu selalu je hang . dah kena baling dah dengan aku ke tingkap .. tak pulak retak . dasar babun betol lah .


insyaallah aku nak beli iphone . kalau cukup duit lah . ayah dah bukak kedai baru kat pasir gudang . so automatik kalalu aku keje dengan ayah aku kena tinggal kat sana . OH NOOOOO !!!!! tapi demi duit kan ? rm800 tu . maybe bagi orang lain rm800 tu kecik . tapi bagi aku besar tu . well aku pon bukannya anak orang senang . so kena lah berusaha . hwaiting !!

XOXO NASH

No comments:

Post a Comment