Like ? Thanks .

Greeting Text

well hello evelibody . memang habit aku dengan tidak mmenaip TITLE di atas . yeahh sebab kekadang aku rasa nanti aku akan lari tajuk dari apa yang aku ceritakan . seriously . sungguh guwa tak tipu . 


okey . pejam celik pejam celik dah nak habis kan tahun ni ? i mean 2013 . and aku akan melangkah ke alam yang baru . actually takda lah baru mana . aku nak ke form5 jerrkk . and aku akan menghadapi SPM untuk tahun hadapan . ohhh seriously .?????? k , serious lah budak . apa yang tak serious nyee ...... oh tidak dot com betul lah .apa yang aku melalut ni . tak aku sebenarnya I'M NOT READY YETTTTT . arghhhh . bukannya aku tak ready untuk jumpa face to face dengan SPM tu . okey tipu . memang aku tak ready nak SPM , nak membesar , nak tinggal kan sekolah . OH NOOO !!!


aku rasa aku tak puas lagi nak tidur dengan ibu , nak main teng teng , nak main congkak nak makan jajan . okey melalut lagi . benda ni semua aku boleh buat walaupun anak aku dah bederet sekalipun kan .?? tapi tapi tapi . arghhhh tak nak besar . nanti kena keje , kene carik duit sendiri . sob sob sob . nampak benor lah kau tak matang lagi lah wahai Aliya Syaffa oii . hahh , pape pon . wish me luck untuk SPM aku tahun depan k korang .? subjek yang aku ambik Sains Akaun , kira Bio aku ditukar kepada Akaun lah gitu . 


XOXO NASH

No comments:

Post a Comment