Like ? Thanks .

Greeting Text

Setelah sekian lama aku pergi dari dunia blogger , sekarang tibe masa nya untuk aku kembali . cehwahhh . gilerr ahh aku punya pengenalan . 


ok , hai korang . lets start the new life . no more cry , no more sadness . just happy with your life . kata orang , muda cuma sekali . soooooo , kita enjoyyyyyyyy . k tolong lah jangan merepek yang bukan bukan . aku tak tahu kenapa , jari ni tetiba gatal nak memblogger balek . gataii tangan lah ni .


lets cerita pasal life gua . in 2013 , umur dah 16 . kekasih yang lama lagi . siMan tu . haaa , tak carik lain . tu je dari dulu hingga kini . dia pon nak SPM tahun ni . so , good luck lah ea Man . lagi .? emmm , gua dah start berjinak jinak untuk mendaki gunung . tapi aku still tak teroorr lagi macam mak gua . tahun depan dia nak pi Kota Kinabalu , and ...................... aku tak dapat ikot . arghhhhh *hentak kaki . so . itu je kot . and , aku sedang mencari nickname yang cecuaii untuk aku . ntah , hati aku memberontak nak nickname . jelous tengok orang lain ada nicname .. tapi gua takde . sobsobsob . 



XOXO NASBH

No comments:

Post a Comment